Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

13 Şubat 2013 Çarşamba

SEVGİLİLER GÜNÜ

14 Şubat =)

Bu sene şubat ayı benim için çok güzel ve farklı geçiyor.

Belki alışageldiğimiz gibi yarın romantizm dolu bir gün geçiremeyeceğim ama ben yarın çok mutlu bir gün geçireceğim.

Uzun uzadıya bir sürü kelime dökerdim buraya ama ben bu ay Evo's Angels Şubat'13 sayısında çıkan yazımı yayınlamak ve sizinle paylaşmak istedim...

Heyecanımı ve mutluluğumu anlayışla karşılayacağınızı biliyorum çünkü bu benim babama dünya üzerinden ilk seslenişim =)

Sevgililiğin hiç bitmesin babam...

Mekanın cennet olsun...

Prensesin seni çok seviyor =)





1 yorum:

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Meknai cennet olsun, mutlaka seslenisi duymustur:)) babalar kizlarini sevmekten asla vazgecmezler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...