Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

7 Nisan 2013 Pazar

BULUŞMA =) AYIN RÖPORTAJI

Bir kaç haftadır planladığımız buluşma nihayet gerçekleşti =)

Veee bu gün Banuca yani Banu abla ile buluştukkk!

Önce saatler ayarlandı, telefonlar edildi ve buluşma noktasında zıplamalar, el sallamalar ve çevredekilerin bakışları altında ilk defa karşılaşan birileri gibi değil de sanki yıllardır görüşmemiş iki dost gibi kucaklaşarak buluştuk efendim =)

Sonraaa Banu ablanın o hep merak ettiğim evinin yolunu tutup dağ tepe tırmandık ve eve ulaştık.

Evde bizi önce Bıdık karşıladı =)

Bir iki öpüştük koklaştık  birbirimize alıştık =)

Solmaz Teyzemin aramıza katılmasıyla kahvelerimizi içtik mis gibi bir havada =)



Alışkın olmadığım dağ havası beni çarpmasın diye eve geçtik =) Hanımlar eve bayıldımmm =)

Her yerde bir şeylere takılıyor gözünüz =) Salonu, odaları, hobi odası, bahçesi, verandası ve tabi ki meşhur bodrumu =) 

Hangi birini anlatayım şaşırdım =) Ama bildiğim tek bir şey ev tam benlik )

Banu ablamın meşhur kurabiyelerinden yedik, çaylarımızı içtik ve bol bol sohbet ettik.



Şimdi röportaja geçiyorum =) Merak ettiğiniz sorularınızın cevabı aşağıda ;)



Vee işte karşı karşıyayız... Merhaba Banu ablacığım, nam-ı diğer Banuca =) 

Merhaba eDda =)

Öncelikle ilk merak ettiğim şeyi sormak istiyorum =) Burası çok güzel =) Doğası, havası =) Burada yaşamak nasıl bir duygu? Zor olmuyor mu?

Ben ve annem doğayı çok seviyoruz Eda =) Burada yaşamayı yıllar öncesinden istiyordum zaten =) Yani şehir olarak burası değildi belki ama böyle bir yerde yaşamayı hep çok istedim =) Zorluğuna gelince... Bence değil =) 

Şimdi merak edilecek nasıl bir yer diye =) Ben hemen açıklama yapayım =) Şehrin birazzz yukarısında =) 

Yani dağda =)

Blog yazmaya ne zaman karar verdin, nasıl gerçekleşti süreç?

Önce 10 Marifeti takip ediyor, yaptıklarımı orada paylaşıyordum. Sonra oradan bir kaç arkadaşım oldu =) Yorumlar, şakalaşmalar güzel bir grup oluşturduk =) Sonra da teker teker blog açmaya başladık. arkadaşlığımızı bloglarımızdan devam ettirdik.

Blog hayatında neleri değiştirdi peki?

Bir kere ben içimden geldiğince, aklıma gelen her şeyi paylaşıyorum =) Olduğu gibi yazıyorum her şeyi =) Bu kadar içten ve samimi olunca da arkadaşlarım oluyor bir sürü =) Bak bugün bir blogger arkadaşımı bıraktım diğerini, seni aldım =) Eee biraz önce de başka bir blogger arkadaşım aradı =) Bunlar güzel şeyler ;)

Bir sonraki sorum "diğer blog yazarları ile iletişimde misin?" olacaktı ama cevabımı aldım bile =)

=)

Peki yapacağın işlere nasıl karar veriyorsun?

Karar vermiyorum =) Bir malzeme görüyorum, bundan ben ne yapabilirim derken aklıma geliyor yapıyorum =) Doğa ile iç içe yaşamak avantaj tabi =) Bir kere hiç bir şey atmam! Bodrum nelerle dolu gördün =) Yapacaklarımı arşivledim mesela. Yapılacaklar, acil yapılacaklar bir sürü klasörüm oldu =) Zaman yok Edacığım =) Yapılacak daha bir sürü iş var =)

Genelde nasıl işler yapıyorsun? Keçe mi? Dekupaj mı? Nakış mı? Örgü mü? Liste uzayıp gidiyor =) Çünkü ben bu evde hepsinden görüyorum =)

Her şey yapıyorum =) Dekupajdan çok zevk alıyorum =) Genelde de geri dönüşüm projeleri çalışıyorum. Örgü de örüyorum, nakış da yapıyorum =) 

Peki malzemelerini nereden alıyorsun? (Ben de bu şehirdeyim azıcık kopya alayım di mi?)

Genelde buradaki yapı marketlerden alıyorum, internetten ve sizin oradaki semt pazarından alıyorum =)

Kısa ve öz olsun seni de çok yormayalım =) Hem ben de buranın tadını çıkarayım biraz =) Ben bu röportaj ve bu günkü misafirperverliğin için çok teşekkür ederim Banu ablacığım =)

Ben teşekkür ederim Edacığım =)

Röportajımızı da yaptıktan sonra biraz bahçede dolaştık =) Size bahçenin ve havanın güzelliğini anlatamam =) Yaşamanız gerekir =)

Ben çok güzel saatler geçirdim bu gün.

Banu ablacığım bir çok defa teşekkür ettim =) Ama buradan bir kez daha teşekkür etmek istiyorum =)

"Teşekkürler"

Eee her güzel günün sonu gibi bu günün de sonu geldi tabii =) 

Solmaz Teyzem ve Bıdık'la vedalaşıp arabaya bindik.

Banu abla beni aşağıya kadar indirdi sağolsun =)

Sarıldık, öpüştük uzun uzun ve en kısa sürede tekrar görüşme sözü vererek ayrıldık...

Banu ablayı yeni tanıyanlar ve ya tanımak isteyenler için http://banucabirseyler.blogspot.com/ Banu ablanın blog adresi =)

En büyük sürprizi sona bıraktım hatunlar =)

En kısa sürede Kocaeli'li bloglarla toplanmak için gün ayarlayacağız =)

Takipte kalın ;)








13 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

Banucamı çok severim ve çok takdir ederim.içinden geldiği gibi davranıp yazması,doğaya duyarlılığı ,hayvanları sevmesi ve sürekli üretmesi de en büyük etkenlerden biri sanırım.ve sen çok şanslısın ne güzel.heveslendim.ama senin adına da çok sevindim.keyifli pazarlar ve sevgiler sevgili eda..

Banuca dedi ki...

Amanııııın.... :)
Kendimi biranda "önemli kişi" hissettiiiiim :))
Ay valla soruları önceden vermedi, doğaçlama gittiiik :)))))
Edacııım, biz de seni çook sevdik, eminim en kısa zaman aralıklarında hep görüşeceğiz.... değil miiii :)

cigdemonur2 dedi ki...

Güzel bir gün olmuş,paylaştığın için teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Banu ablacığım önemlisin tabi =) Tabi ki tekrar geleceğim ;) En kısa sürede =)

Unknown dedi ki...

Hanımlar teşekkürler hepinize =) Kim bilir belki de hep beraber gideriz ;)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

sevgili Eda tebrik ediyorum süper olmuş ,çok da şanslısın o güzel ortamı yakından gördüğün için:))
Banu yu büyük zevkle takip ediyorum

Unknown dedi ki...

sevgili eda
cok hayirli bir is yapmissin
cokta hos bir gorusme olmusss...
bende o guzelligi gormus biri olarak,,hem zorlugu olduguna hemde
bir o kadar keyifli olduguna inaniyorum...
hosca kal sevgili edaa

Unknown dedi ki...

bence de çok güzel bir ortam olmuş.devamı gelsin.bloggerlar kaynaşsın.:)

Adsız dedi ki...

ooooo Süperr,banu hanımı ilk blog yazmaya başladıgım günden beri zaman zaman takip ediyorum..(çok zamanım olmasada)bayılıyorum ona..naziktir öncelikle,sonrasında hop birleşen bişiler ve banucanın elinden çıktıgı belli renkli tasarımlar ortadadır..Kır saçlarına ve annesinede tanımasamda bayılıyorum..Ayrıca yapmış oldugun söleşiden dolayı senide tebrik ediyorum..sevgilerimle;)

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Eda hanım siz oradayken ben de telefon ile Banu ablamla görüşmüştüm selamlar ilettik biribimize ama inş. karşılaşmak ta kısmet olur.

Banu ablam farklı ve güzel yüreği olan nadir insanlardan biridir, böyle bir paylaşım için teşekkür ederiz... Seni de tanımış olduk bu arada :D

Sevgiyle güzelliklerle kal Eda hanımcım :D

Nilgün Komar dedi ki...

ay benim banu ablama mı gittin! süpersin sen zaten hep bildiğim şeylerdi ama yeniden okumak beni mutlu etti saol !!!

Unknown dedi ki...

reca ederim =) gittim yine gideceğim ;)

TATESAL dedi ki...

Banu ablamiz bir tanedir sende çok sanslisin arkadaşım tanisma fırsatı bulmussun ne güzel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...