Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

28 Şubat 2013 Perşembe

KAHPERENGİ

Bildiğiniz üzere Hande Altaylı'nın Kahperengi kitabını okuyordum...

Bittiiiiii =( 

Ve ben çok üzüldüm =(

Hayatımda nadirdir bir kitabı okurken bitmesin diye dua etmek ve bir taraftan da acaba şimdi ne olacak, nasıl olacak diye okumaya devam etmek...

Nasıl içimde kaldı =( 

Anlatamam...

Çok güzeldi... 

Burada kitabın özetini geçmeyeceğim =) Ama şunu bilmenizi istiyorum bu kitap okunulası bir kitap =)


Şimdi bir hafta kadar ara veriyorum kitap okumaya...

Kitabın içinden çıkıp başka bir kitabın içine girmek için zaman lazım di mi?

Hele de bu kadar beğendiysem ;)

Hande Altay'lı iyi ki bu kitabı yazmışsın...

İyi ki seninle bu kitap sayesinde tanıştık ;)

Şimdi ben dizisiyle yetineyim bari ;)

Yeni bir kitap ve yazar da buluşalım ;)

Byy...

=)





2 yorum:

Heyyfi dedi ki...

Sevgili Eda, bir türlü sıra gelipde okuyamadığım bir kitap.
En kısa zamanda okuyacağım.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

EN KISA ZAMANDA MUTLAKA =) DÜŞÜNSENİZE BİTMESİN İSTİYORSUNUZ AMA OKUMAYA DEVAM EDİYORSUNUZ =) TAM BİR ÇELİŞKİİİ =)
SEVGİLER...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...