Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

7 Şubat 2013 Perşembe

SEVGİLİLER GÜNÜ VE İLK EDİTÖRLÜK DENEYİMİM :)

Geçen gün mail adresime gelen bir maille bir hayalimi gerçekleştirdim :)

Yıllardır özel bir günde benim için en özel insana en özel hediyeyi vermek istiyordum bunu da sevgili Evo's Angels dergi çalışanları sayesinde özellikle de sevgili Evren Bey sayesinde gerçekleştirdim.

Buradan bir kez daha çok çok çok teşekkür ediyorum!

İlk editörlük deneyimim ve ilk yayınlanan yazım :)



Link burası sevgili eDdacılar...


Sevgililer gününde Babacığıma hediyem olsun...




5 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Kalemine sağlık canım gerçekleşmesini istediğin tüm dileklerinde böyle sonuçlansın:)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederimmm :) Aminnn :)

Cici Dükkan dedi ki...

Tebrikler, yazı da çok güzel olmuş.. Daha nice nice yazılara diyelim.. :)

süheyla dedi ki...

Başarılarınızın devamını diliyorum,yolunuz açık olsun:)

Unknown dedi ki...

çok çok çok teşekkürler =) Beni nasıl mutlu ettiniz anlatamam :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...