Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

10 Şubat 2013 Pazar

SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYENİZ EBA DESIGN'DAN ;)

Sevgili Eba Design sevgililer günü için bir çekiliş düzenlemiş =)

İyi de etmiş ;)

Sevgilim yok diyenler üzülmesin lütfen şans sizi bulabilir hediyeniz Eba'dan olabilir...



Hediyelerimiz;

- Daymod'dan sevgililer günü koleksiyonlarından kalpli çorap,

- Çikolatasepeti.com'dan harika çikolatalarla dolu bir kutu,

- Kalpli minik küpeler,

- Kırmızı oje...

Diğer 3 hediye sürpriz (=

KATILIM ŞARTLARI...

- Blogda izleyici olmanız,

- Facebook, Twitter hesaplarınızda duyurmanız, 

 - varsa mutlaka bloglarınızda paylaşmanız (size +1 şans kazandırıyor),

- Yorum bırakmanız 

yeterli olacaktır 


Link;


Hadi bol şansssssssss =)

2 yorum:

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Ben sevgilimi askimi buldum, hediyeleri olmayanlara birakiyorum:)
ben sadece merhaba demeye geldim:))
Kocaman MERHABALAAAAAAARRRRR:))

Unknown dedi ki...

ben de bir gün sadece MERHABA demeye uğrarım İnşallah (= Bu arada "Maşallah"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...