Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

20 Şubat 2013 Çarşamba

eDda Ne Okuyor

Benim için yine yeni bir yazar...

Yeni bir kitap...

Nazan Bekiroğlu'nun La-Sonsuzluk hecesi kitabından sonra bir kaç gün ara vermem gerekiyordu...

Çünkü kitabı iyice sindirmem ve özümsemem gerekliliğine inandım...

O kadar değerli bir kitap ki okunması konusunda ısrar ediyorum =)

Yeni okuduğum kitap da Hande Altaylı'nın Kahperengi kitabı.


Şimdilerde Merhamet dizisi var ekranlarda bilirsiniz... 

Aslına bakarsanız aynı anda dizisi olan bir kitabı okumak pek bana göre değil. 

Mesela Demet Altınyelekoğlu'nun kitabını daha doğrusu kitaplarını bu yüzden okumadım. Ama o kadar övgüyle bahsedildi ki kitaptan kayıtsız kalamadım...

Bakalım ;) 





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...