Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

18 Nisan 2013 Perşembe

eDda'da Haftanın Cicisi Zamanı!

Uzun zamandır "haftanın cicisi" postu yapmamıştım =)

Zamanı bu günmüş demek ki =)

Bakalım bu haftanın ürününü daha önceki ürünler kadar sevecek misiniz?


Evet bu yaka yapma konusunda geç kaldım ama kayıtsız kalmadım =)

Çok severek yaptım ve yine çok severek kullanıyorum bilginize =)

Önceleri dedim ki " o yaka beni sıkar, boğar" o yüzden de uzak durmaya çalıştım =) 

Takiii iş arkadaşım "sen yap bundan bana bir tane de bak gör nasıl kullanacaksın" diyene kadar =)

Hakikaten de dediği gibi oldu =)

Şimdi çıkarmak nedir bilmiyorum sevgili yakamı =) 

Çok çeşitlendirdim ve eDda Tükkan'da, Emek Sensin'de ve Pasaj'da yerlerini aldılar bile =)

Siz şimdi ilk göz ağrımı görün devamı gelecek günlerde =)


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...