Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

22 Nisan 2013 Pazartesi

Blog Güncesi; Nurayca Tasarımlar

Kendi blogumu açmadan önce bilgisayar başında bloglara bakarak geçirirdim günlerimin uzunnn saatlerini.

Sonra bir cesaret geldi blog açmaya karar verdim.

Karar vermekle olmuyordu tabi. Önce bir plan program yapmam, ne yazacağım, blogda konuları nasıl belirleyeceğim... İki yılda böyle geçti =)

Neyse derken açtım blogumu =) 

Facebook, blog, google plus derken bir sürü arkadaşım oldu.

Kimileriyle tanışma fırsatım oldu kimileriyle de blog ve facebook sayesinde konuşma fırsatım oluyor...

İçlerinde çok istediğim Banu ablayla olan röportajımı bu ay içinde yayınladım =) 

BURADAN bakabilirsiniz =) 

Bazıları beni kırmadı bloguma konuk yazar oldu beni de çokkk mutlu etti =)

Sevgili biricik arkadaşım Bahçeperim'in konuk blog yazısına da BURADAN bakabilirsiniz =)

Diğer blog arkadaşlarımla roportajlarım, blogumda konuk blog yazıları, tanışma serüvenlerimiz devam edecek =)

Bu süreçte biri vardı ki nasıl kanım kaynadı, görmeden, tanışmadan nasıl sevdim kendisini anlatamam =)

Baktım bir gün kendi blogumdan sonra mutlaka onun bloguna da bakıyorum bu iş böyle olmayacak ben tanışacağım kendisiyle dedim ve öncelikle nerede yaşadığına baktım =)

Bir de ne göreyim =) 

Meğer kendisi Zonguldak'lı değil mi?

Nasıl sevindim size anlatamam =) Sonra konuştuk, biraz kaynaştık =)

Zonguldak'a gittiğimde ilk iş buluşmak olacak İnşallah =)

Kimden mi bahsediyorum?

Biraz önce başka bir blog arkadaşımın dediği ve benim de çok beğendiğim ve bence artık ona yakışan da budur dediğim lakabıyla "keçe kraliçesi" Nurayca'dan bahsediyorum tabiki =)

Yaptıklarıyla, ödülleriyle ve tabi yaşadığı yerle gönlümü fethetti desem yeridir =)

Burada blogundan birkaç kare fotoğrafını paylaşacağım =)

Ama siz bence Nuraycatasarımlar'a bir uğrayın derim =)

Neler yapmıyor ki; taçlar, isme özel yastıklar, kapı süsleri, yakalar, bileklikler, defterler, çantalar, iğnedenlikler, bebek şekerleri, runnerlar, magnetler  bir sürü güzellikler yani =)

Sizde de oluyor mu bilmiyorum ama ben bloglarla sahibelerinin özdeşleştiğini düşündüğüm ürünleri olduğunu düşünüyorum =)

Mesela Nurayca deyince benim ilk aklıma gelen bu güzellikler oluyor;




Sonra bu güzellik;


Ve bu;

  
Ve bu;


Ve bunlar,




Ve ödül aldığı bu güzellik;


Eee daha fazlası için bloguna buyurun efendim =)

Sevgili Nurayca dilediğin herşey gönlünce olsun ;)

Umarım Zonguldak'a geldiğimde İnşallah tanışma fırsatımız olur =)

Ellerine ve emeklerine sağlık =)

Başka blog güncesinde başka bir blogun güzellikleriyle burada olacağım =)

Sizce sıradaki kim olsun? 

>O<


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...