Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

12 Nisan 2013 Cuma

BAŞUCUMDAKİLER =)

Geçen gün fark ettim kiiii etrafımda çok melek var =)

Yeni yazı serim de "başucumdakiler" olsun dedim ve başucumda olanları sizinle paylaşmak  istedim =)

Ve ilk meleklerimle başlayayım dedim =)



Bu simli şirin melekler komidinimin üzerinde her gece bana "iyi geceler" diliyorlar ve her sabah da "günaydın" diyorlar =)


Bu arada teyzemin (teyzoşumun) bana yeni yıl hediyesi el emeği göz nuru dantel örtüsü de göz kırpmış ;)

El emeği göz nuru olan her şeyi çok seviyorum ve severek de kullanıyorum.

Bu sabah da bana günaydın diyen meleklerim sizlere de "günaydın" desin =)

Peki sizin başucunuzda neler var? 

Paylaşmak ister misiniz? 




2 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

eda'cım allah seni inandırsın benim de başucumda iki tane melek var:) ayrı ayrı zamanlarda eşim tarafından hediye edilmişlerdi. bugüne kadar güneydın dediklerini duymadım ama bundan sonra ben onlara diyeyim bari:))

Unknown dedi ki...

diyordur onlar diyordur =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...