Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

6 Nisan 2013 Cumartesi

eDda Ne Okuyor

Ahmet Ümit
Sultanı Öldürmek



Aslına bakarsanız bu kitaba başlayalı epeyyy uzun zaman oldu =)

Evet evet :) 

Ben bir kitabı bu kadar uzun sürede okumam ama nedense ilk zamanlar kitaba bir türlü ısınamadım =)

Benim kadar tarih seven birinden bunları duymak, beni iyi tanıyanları eminim çok şaşırtıyor bu satırları okurken ama mağalesef böyle okurcanlar =(

Şimdi aramız gayet samimi ;)

Sanırım sonunda buradan Ahmet Ümit'e de bir teşekkür gönderirim =)

Sonra ne oldu da geri dönebildim kitaba? Hmmm bir düşünelimmmm =) 

Yok yok gayet iyi biliyorum nedenini =)

Kahperengi gibi sürükleyici bir kitaptan sonra biraz ara vermek istemiştim.

Sonra Ankara eğitimi, işlerin yoğunluğunu dağıtma isteği ve tabi boş duramamak beni tekrar Sultanı Öldürmek kitabına yönlendirdi =)

Çünküüü ben bir kitabı asla bitirmeden bırakmam.

Böyle bir huyum var =) 

Şimdiye kadar hiç bitirmeden bıraktığım bir kitap olmadı benim =)

Bu iyi bir şey mi? Kötü bir şey mi? Bilemedim =)

Sizce?

İyi bir huy mu? 

Yoksa 

Kötü bir huy mu?


4 yorum:

Banuca dedi ki...

Beyoğlu Rapsodisi okuduğum ilk kitabı, çok sevdim, neredeyse son satıra kadar katilin kim olduğunu anlayamadım :) Diğer kitapları da aynı tatta mı diye merak ediyordum, senin okuduğun sanırım aynı tadı vermiyor :(

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Valla Eda'cığım Okumaya 8 yaşında başladım. Tam 50 yıl elime aldığım her kitabı bitirdim. Hatta kimisini sinir içinde okudum. 50 yılın sonunda her kitabın okunmaya değmeyeceğini anladım. Şimdi beğenmediğim bir kitap için zamanımı boşa harcamıyor ve üzerine bir çarpı koyup rafa kaldırıyorum. Varsın param gitsin. Ruh sağlığım ve zamanım kötü bir kitaba verdiğim paradan daha önemli. Ne dersin? Haklı değil miyim.

Unknown dedi ki...

Sevgili Gülsüm sanırım haklısın =) Ama zamanla geçer diyorum =)

Unknown dedi ki...

Banu ablacığım =) Kitabın içine girmek diye bir deyim vardır ya ben onu yapamadım işte bu kitapta =( Bir de ben biraz romantik miyim? Melankolik miyim? Neyim? Böyle kitaplar bana ağır geliyor =) Ama Beyoğlu Rapsodisi'ni sen de okurum bu yaz =)Bakalım her kitabı öyle mi? ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...