Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

6 Nisan 2013 Cumartesi

eDda Ne Okuyor

Ahmet Ümit
Sultanı Öldürmek



Aslına bakarsanız bu kitaba başlayalı epeyyy uzun zaman oldu =)

Evet evet :) 

Ben bir kitabı bu kadar uzun sürede okumam ama nedense ilk zamanlar kitaba bir türlü ısınamadım =)

Benim kadar tarih seven birinden bunları duymak, beni iyi tanıyanları eminim çok şaşırtıyor bu satırları okurken ama mağalesef böyle okurcanlar =(

Şimdi aramız gayet samimi ;)

Sanırım sonunda buradan Ahmet Ümit'e de bir teşekkür gönderirim =)

Sonra ne oldu da geri dönebildim kitaba? Hmmm bir düşünelimmmm =) 

Yok yok gayet iyi biliyorum nedenini =)

Kahperengi gibi sürükleyici bir kitaptan sonra biraz ara vermek istemiştim.

Sonra Ankara eğitimi, işlerin yoğunluğunu dağıtma isteği ve tabi boş duramamak beni tekrar Sultanı Öldürmek kitabına yönlendirdi =)

Çünküüü ben bir kitabı asla bitirmeden bırakmam.

Böyle bir huyum var =) 

Şimdiye kadar hiç bitirmeden bıraktığım bir kitap olmadı benim =)

Bu iyi bir şey mi? Kötü bir şey mi? Bilemedim =)

Sizce?

İyi bir huy mu? 

Yoksa 

Kötü bir huy mu?


Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...