Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

10 Ekim 2012 Çarşamba

YENİ PROJEM, ANKARA BULUŞMASI V.S.

O kadar heyecanlıyım ki... 

Ekim ayı sonunda yeni projemle karşınızda olacağım... Bu projeyi o kadar zevk alarak yaptım ve üzerinde çalıştım / çalışıyorum ki, rüyalarımda bile bunu görür oldum =)

Ufak bir ipucu olsun diye ;)


İlk tanışan Can mı Can Tuba Can olacak İnşallah =) 

İkinci haberi de böyle bağlıyorum ve diyorum ki cumartesi gününden itibaren bir kaç gün buralarda olamayacağım...

Çünkü pazar günü sevgili Tuba Can'ın düzenlediği Ankara workshop da olacağım =)

Haberini BURADAN ve BURADAN  ulaşabilirsiniz =)

Ankara  kadar İstanbul da şanslı =)

Çünkü aynı workshop 22-31 Ekim tarihleri arasında da İstanbul'da yapılacak =)

Ayrıntılar BURADA =)

GELİN TANIŞ OLALIM

Bunlar da o güzel günün hatırası olarak kalacak bizde =)

workshop fotoğrafları ve haberleri de dönünce ;)

Bu güzel işlerin dışında V.S. olarak yaptığım şeylerse uzun uzadıya anlatılacak  =) 

Yeni yeni yepyeni projeler =)





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...