Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

6 Ekim 2012 Cumartesi

SON ZAMANLARDA...


Uzun zaman olmuş blogdan ve camiadan ayrı kalalı =(

Hayat böyle işte =( 
Senin için önemli insanlar seni bırakıp gidince, sağlıkla ilgili (sanırım artık yaşla alakalı) sorunlar çıkınca, hayatında önemli değişiklikler olunca =), düzenin bozulunca, yıl seyahat yılın olunca ve en önemlisi neşen kaybolunca böyle oluyormuş...

Sanırım ben ikizler burcunun tüm özelliklerini taşıyan nadir insanlarından biriyim...
 Yıl 2012 benim yılımmış =)   
Evet aynen öyle oldu...

Şimdi son zamanlarda neler yapmışız yapıyoruz bakalım mıııııı?

SON ZAMANLARDA NE OKUYORUM: 
Kayıp Gül 2 Ölümsüz Kalp - Serdar Özkan


Bakalım ilki gibi beni hayal kırıklıklarına sürükleyecek mi? Nedense nasıl da farklı bir kitap olacağına inandırmışsam kendimi hayal kırıklığına uğramıştım =)



SON ZAMANLARDA BENİ HANGİ MELODİ NEŞELENDİRİYOR: 
Gangnam Style


Nasıl enerjim yükseliyor, nasıl dans ediyorum anlatamam =)

SON ZAMANLARDA ZEVKLE İZLEDİĞİM DİZİ(LER): 
Yalan Dünya - İşler Güçler 


Bunlara bayılıyorummmmmmm =)
Favorimse; Zerrin =) 


Bunlar da beni benden alıyor =)

Karar veremedim sanırım iki diziyi de seviyorum =)

SON ZAMANLARDA EN ÇOK NEYİ MERAK EDİYORUM: 
Orhan Gencebay - İle Bir Ömür


Çokkk merak ediyorum =)))


Şimdi diyorum kiiii;  

Arkası yarınnnnnnnnnnnnn =)

Yarın da önemli projelerimden bahsetmek istiyorum size =)

Burada benimle kalın olur mu?

>O<










1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello, very professional high level blog! thank you for sharing. Because of good writing, and I learned a lot, and I am glad to see such a beautiful thing. Sorry for my bad English. ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...