Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

8 Ekim 2012 Pazartesi

DENEDİM GÖRDÜM =)



Uzun zamandır kozmetik ürünleri ile ilgili bir yazı yazıp size son beğenilerimi sunmak istiyordum kısmet bugüneymiş =)

Bana henüz kozmetik firmalarından ürünler gelmiyor =) Ama ben beğenilerimi paylaşıp fikirlerimi sunuyorum yine de =)

Heyyy sevgili firma yetkilileri itiraf edeyim hediye alan blog arkadaşlarımı çok kıskanıyorum! Bana da bir hediye lütfennn =)

Evettt gerekli kıskançlıkları gösterdikten sonra gelelim asıl konumuza =)

Geçen aylarda Bolu'da canım arkadaşımı ziyarete gittiğimde tesadüfen aldığım bir üründen bahsetmek istiyorum öncelikle =)

NOB Asetonsuz Oje Temizleme Mendili =)



Benim dikkatimi çeken ve kafamda şimşek hızıyla beliren sahne çantamda rahatça taşıyabileceğim bir ürün oluşuydu =) 

Bu tür ürünlerde en çok çanta da taşınabilirliği önemlidir benim için... Çünkü asetonu çanta da ya da valizde taşımak tam bir kabus. Zaten bu yüzden gittiğim yerlerde alıp kullanıp bırakma taraftarıydım hep =) Aman döküldü, aman valizin içindekilere zarar verdi... Bu kabuslar bitti benim için =)

Zaten ilk gittiğim tatilde nasıl işe yaradı anlatamam =) On kişi kullandık desem =) İçinde tam otuz ped var =) 

Çok pratik taşınabiliyor, gerçekten aseton kadar oje çıkarma becerisi var, on kişiye yetecek kadar ped sayısı var =), beş farklı meyve aroması ile desteklenmiş (ben güllü olanı kullanıyorum bu arada), kullanışlı yani =) 

Aynı zamanda oje çıkarıcısı etkisinin dışında bakım amaçlı da kullanılabiliyormuş =)

Sadece oje çıkarma işleminiz bitince elinizde biraz yağlı bir etki bırakıyor, o da yıkanınca hemen geçiyor o kadar =) 

Hatta sipariş bile aldım arkadaşlardan =) Bir daha ki Bolu seyahatimde çantamda yirmi taneyle dönmek gibi bir komedide yaşadım =)

Artık her yerde görüyorum, bulunması kolay ;)


Garnier BB Krem =)





Önce reklamlarda izlediğimde fondötenden çok farklı olacağını düşünmemiştim, hatta çok ön yargılı davranmıştım... 

Makyaj anlayışım kalem, rimel ve allıktan ibaret olduğu için hiç bu tür bir ürüne de gerek duymamıştım =)

Taaa kiiii yakın bir arkadaşımın düğün davetini alana kadar =)

Ben kuaförde yapılan makyajlardan nefret eden kadınlardanım =) Ve o fondöten kalıbının ardından mimiklerimin ne kadar komik olduğunu düşünürken konuşamayanlardan =)

Ama artık Garnier BB Kremi keşfimle herşey yolunda ;)

Öncelikle şunu söyleyeyim bir fondöten etkisi beklemeyin. Ama gerçekten reklamlarda dediği gibi cilt rengini eşitliyor ve sağlıklı bir ışıltı veriyor =) 

yani Garnier BB Kremi sürün, kalemi rimeli çekin çıkın =) O kadar rahat =)

Ben sevdim ;)


Hadi bakalım güle güle kullanın =)



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...