Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

18 Ekim 2012 Perşembe

BUGÜN BLOĞUMUN DOĞUM GÜNÜÜÜÜ =)

Vay beee =) 

Tam bir yıl olmuş blog dünyasına katılalı =)

Gerçe ben yıllardır araştırmalar yaptım, kendimi cesaretlendirmeye çalıştım, bir iki deneme sonunda vazgeçtim ama sonunda 18.10.2011 günü tüm cesaretimi toplayıp "MERHABA" dedim =)

Veee aradan da tam bir yıl geçti =) 

Önce bloğuma birinci doğum günü hediyesini vermek istiyorum =)


İşte bu güzel kız bloğuma doğum günü hediyem =)

İnanamadım =) Daha dün verdim siparişimi bugün elimde =) 

Bu bir işaret bence =) 

Şimdi gelelim birinci doğum günü şerefine yapacağım hediye çekilişine =)




Çekiliş sonucu bu sonbahar bardak altlıkları sizin olacak =) Vee sürpriz bir başka hediyeyle beraber =)

Yapmanız gereken çok basit =)

1- Öncelikle eddamy.blogspot.com'da sağ tarafta bulunan eDdacılara katılmak 
Bunun için "BU SİTEYE KATILIN" butonuna basmanız yeterli ^_^

2- Facebook üzerinden görseli beğenip "Herkese Açık" olarak çekilişi duyurmanız ve bana yorum olarak bırakmanız =)

http://eddamy.blogspot.com adresinden beni takip edenler ekstra +2 çekiliş hakkı kazanacak =)



19.11.2012 Pazartesi günü facebook ve blogdan sonucu açıklayacağım ;) 

E hadi ben biraz kızımı seveyim =)

Bol şans ;)




Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...