Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

29 Aralık 2011 Perşembe

YENİ YIL








Bir 365 günü daha geride bırakmaya şunun şurasında saatler kala biraz erken de olsa Yeni Yılınızı kutlamak istedim =) Bloğumla ilk yeni yılım, o yüzden bunun heyecanıyla eksik dileklerde bulunup acemilikler yaparsam affola ^.^

Her sene deriz ya hani "nasıl da bitti, geçti koskoca bir yıl"
Evet nasıl geçti?
Acı günleri, güzel günleriyle deviriverdik koca bir yılı!
O da kocadı gidiyor işte =)

Çoğu insan gibi beni hüzünlendirmiyor yılı bitirmek, aksine çok heyecanlanıp ümitleniyorum ben =) Hatalarla, sevaplarla, günahlarla bir defteri daha kapatıyorum bir "SON"la =)

Yeni heyecanlar, yeni mutluluklar var şimdi önümde...
Her şeyi en baştan alabilme şansım var bir kere =) Daha olgun, daha tecrübeli ve daha deneyimliyim artık hayatın oyunlarına karşı bir önceki yıldan =)

Hepinize, hepimize sağlıklı, mutlu, huzurlu, başarılı, paralı ve aşklı yıllar diliyorum!

Her şey gönlümüzden geçirdiğimiz güzelliklerle olsun =)
2012'de tekrar görüşmek dileğiyle =)

2 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

mutlu seneleerrr

Unknown dedi ki...

teşekkürlerrrrrr... sana da Pinky Fashion...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...