Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

21 Aralık 2011 Çarşamba

EMEK SENSİN'E EKLENEN YENİ eDda'LARI GÖRDÜNÜZ MÜ?

Tarihe baktım da ^o^ bloğumu pek bir ihmal etmişim... Affola =)

Hayat mücadelesi ne zor di mi? İnsanın bazen bu koşuşturmaca içinde içinden hiç bir şey yapmadan sadece geleni yaşaması gerekiyor ya =( Bazen bu benim için çok sinir bozucu olabiliyor...


Neyse efendim gelelim geçen hafta ve bu haftaki "haftanın ürünleri"ne =) Bakınız yeni bir köşe daha "Haftanın Ürünleri"... Sevdim ben bunu =)


Bakalım Emek Sensin'in bu haftaki yeni eDda'ları nelermiş:



ADET: 1
SATILDI    ^.^
SİPARİŞ YAPILIR




ADET: 1


ADET: 1


ADET: 1


ADET: 1













Sevgiyle kalın =)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...