Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

12 Aralık 2011 Pazartesi

BLOG NOT ;)


Blog dünyasına gireli daha doğrusu bir blog sahibi olalı neredeyse iki ay olacak... Bu dünyaya girebilmek için iki yıl cesaret toplamaya çalıştım ben =) ya yetemezsem, ya faydalı olamazsam, ya beğenilmezsem, ya izleyicim olmazsa........ Bu sıralama böyle uzadı gitti.

Sonra ne mi oldu? Kendime geldim =) Ben bloğumu henüz moda bloğu v.s. diye adlandırmıyorum, ben daha yolun çokkk başındayım =) Buna daha sonra karar vereceğim diyorum ve sizlerle elimden geldiğince olmaya devam ediyorum =) Ve bloğumu çokkk seviyorum =)


Şimdi bunları neden anlattım? Di mi? Beni daha iyi tanıyın istedim =) Hazır yeni bir yıl kapımızı gümbür gümbür çalarken işte benim 2011 "en"lerim =)


En çok yaptığım; Örgü örmek, kanaviçe işlemek, dikiş dikmek, kitap okumak, yürüyüş yapmak

En sevdiğim parfümüm; Wish of Love

En iyi rimelim; Maybelline the falsies volum express mascara,

En çok memnun olduğum ve sevdiğim oje; PASTEL 75

En çok dinlediğim; Halil Sezai Paracıklıoğlu

En unutamadığım kitap; Ayşe Kulin-Füreyya

En son okuduğum kitap; Kürşat Başar-Konuştuğumuz Gibi Uzaklara

En son gittiğim film; Alacakaranlık Efsanesi: Şafak Vakti-Bölüm 1

En merak ettiğim film; Alacakaranlık Efsanesi: Şafak Vakti-Bölüm 2 =)

En sevdiğim diziler; Öyle Bir Geçer Zamanki, Muhteşem Yüzyıl, Kuzey Güney, Fatmagül'ün Suçu Ne?, Umutsuz Ev Kadınları

En keyif alarak izlediğim program; O Ses Türkiye

En bıkmadığım; Yazı yazmak

En kıskandığım; Yaratıcı insanlar =)

En utandığım; Sigara kullanıyor olmam =(

En nostaljik bulduğum eşyam; Anneannemin bana verdiği kültablaları =)

En sevdiğim çizgifilm kahramanı; Tazmanya Canavarı

En çok gittiğim il; Ankara

En son gittiğim il; Yine Ankara =)

En vazgeçemediğim yer; Bodrum Bodrum =)

En iyi yaptığım; Diyet ;)

En huzur bulduğum yer; Evim evim güzel evim

En son verdiğim hediye; Pinky fashion - eDda patik =)

En son aldığım hediye; Güzeller güzeli arkadaşımın Çankırı'dan aldığı tuz lambam =)

En kıymetli eşyam; Çantamdan ayırmadığım ve bitmek üzere olan not defterim =(

En özlediğim; BABACIĞIM


2011 "en"lerim bunlar benim =)

Bu arada yeni bir köşe açtım farkettiniz mi? Bundan böyle "Blog Not"la yazılarımı bu köşede paylaşacağım sizlerle ;)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...