Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

26 Aralık 2011 Pazartesi

YENİ YIL ÇEKİLİŞİ VE HEDİYELER =)

Sevgili Tuğbacan'ın düzenlediği ve yine Sevgili Tuğbacan ve sevgili Leyya sayesinde katılma fırsatı bulduğum Yeni Yıl çekilişinden bahsetmemiştim size =)

Bu çekilişte bana sevgili Tuğçe yani 10parmakta10marifet çıkmıştı =) Buradaki yazısında Tuğçe benden o kadar övgüyle bahsetmiş ki inanın o kadar mutlu oldum o kadar sevindim anlatamam...

Tuğçeciğim sağlıklı, huzurlu, mutlu günlerde kullanman ve beni hatırlaman dileklerimle =)



















Bunlarda Tuğçe'den bana gelen yeni yıl hediyelerim =) El emeği göz nuru =)









Fotoğrafları akşam çektiğim için biraz kötü kusura bakmayın =) Çok güzeller değil mi?
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...