Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

26 Aralık 2011 Pazartesi

YENİ YIL ÇEKİLİŞİ VE HEDİYELER =)

Sevgili Tuğbacan'ın düzenlediği ve yine Sevgili Tuğbacan ve sevgili Leyya sayesinde katılma fırsatı bulduğum Yeni Yıl çekilişinden bahsetmemiştim size =)

Bu çekilişte bana sevgili Tuğçe yani 10parmakta10marifet çıkmıştı =) Buradaki yazısında Tuğçe benden o kadar övgüyle bahsetmiş ki inanın o kadar mutlu oldum o kadar sevindim anlatamam...

Tuğçeciğim sağlıklı, huzurlu, mutlu günlerde kullanman ve beni hatırlaman dileklerimle =)



















Bunlarda Tuğçe'den bana gelen yeni yıl hediyelerim =) El emeği göz nuru =)









Fotoğrafları akşam çektiğim için biraz kötü kusura bakmayın =) Çok güzeller değil mi?

2 yorum:

Tuğçe dedi ki...

Bu postu şimdi gördüm:(
Çok duygulandım okurken..
İyi ki bu çekilişe katılmışım ve seninle eşleşmişim :)
Güle güle kullanman dileğiyle.. Çok sevindim beğenmene.. Koltuguna da cok yakışmış..
Yeni yıl, yüreğin gibi çok güzel geçsin inşallah.. Mutluluk, huzur, sağlık yakanı hiç bırakmasın..
Kucak dolusu sevgiler,

Unknown dedi ki...

sağol Tuğçeciğim =) Ben de seninle eşleştiğim için inan çok mutluyum =) Yeni yıl sana da neyin eksikliğini duyuyorsan kucak kucak sana onu getirsin İnşallah =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...