Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

23 Kasım 2011 Çarşamba

Pasaj'a Elveda Emek Sensin'e Merhaba

Evet ben de Pasaj.com üyeliğimin son günlerini yaşıyordum ve artık kesin ve kati bugünden itibaren ben de Emek Sensin'deyim... Burdan Emek Sensin destek ekibine teşekkür ediyorum =)

Aslında Pasaj.com'la ben bir sorun yaşamadım... Çünkü henüz satış bile yapmamış olduğum bir sitede sorun yaşamak komik olurdu =) Ama takip ettiğim bloger arkadaşlarımın son zamanlardaki şikayetleri beni de böyle bir yol izlemeye teşvik etti ve zaten üyeliğim olan siteyi güncelleme ile yer değişikliğimi kesinleştirmiş oldum =)

Umarım bana şans getirirsin ve bundan sonra güzel işlere beraberce imza atarız =)


2 yorum:

sesiber dedi ki...

Hayırlı olsun:) Pasaj dükkanınız duruyor gördüğüm kadarıyla. Reklam amacıyla ben de kapatmadım. Stoklarımı sıfır gösterdim, satış yapmıyorum. Fakat hesap bilgileriniz ve kimlik bilgilerinizle oynayın mutlaka.
Sevgiler

Beril Öke Gülen dedi ki...

Hayırlı olsun, ben de pasaj.com'u bıraktım, emeksensin.com'a geçtim, mağazama da beklerim:
http://emeksensin.com/paperfaces

Sevgiler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...