Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

14 Kasım 2011 Pazartesi

PASAJ'A EKLENEN YENİ eDda'LARI GÖRDÜNÜZ MÜ?



Geceleri şık olmak ister misiniz? O zaman bu apoletler tam size göre (=


Netbookunuzu el çantanızda taşımak ister misiniz?
Bu melekli kılıf sayesinde rahatça el çantanızın içinde taşıyabileceksiniz (=








Bunlar sadece birer örnek, bence Pasaj.com'a bir bakın derim (;


Modellik yaptığı için sevgili kuzenime de teşekkür edelim ;)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben bunu çok begendım , eline saglık. pasaj.com'a bakıcam hemen
http://moda-kulisi.blogspot.com/
bu arada ben de blog dunyasına yenı katıldım, blogunu ızlemeye aldım, sen de blogumu ızlersen coook sevınıırım:))

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun blogun:) Tabiki izlemeye alırım... Teşekkür ederim... Ama hangisini çok beğendin merak ettim =) yukarı da 3 tane fotoğraf var ya =) Bir de pasajı kapatıyorum emeksensin'e beklerim ;)

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık.Çok şık duruyor.

http://esraninelleri.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...