Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

28 Kasım 2011 Pazartesi

EMEK SENSİN'E EKLENEN YENİ eDda'LARI GÖRDÜNÜZ MÜ?

Malum kış... Eee havalarda soğuk... Sardım yünlere, yakında yünden başka neler örebilirim diye kara kara düşünmeye başlayacağım...

Efendim bunlar benim yeni eDdalarım =) Emek Sensin'de hemen yerlerini aldılar (=

Bakalım beğenecek misiniz?





















Berelerle başladık madem devam edelim ;)




















Devam;






















Vee son olarak;



















Biraz Lifler...

Şunların tatlılığına bakar mısınız?

Ben yaptım diye mi böyle şeker gibiler bilmiyorum ama seyrine doyum olmuyor =)




















Bakın bakın bir de bu boyunluk var... =) Gerçe daha ponponları yapılmadı =) Kardeşim ponponsuz istemişti bu onun =)















Veeee il keçe çalışmalarım =) Magnetlerrrrrrrrr =)




(tamam kabul ediyorum bu fotoğraf işinde de acemiyim =( )



Hadi daha ayrıntılı inceleyin Emek Sensin'e beklerim ;)

1 yorum:

Beril Öke Gülen dedi ki...

Sarı-mor-bordo-ekru-siyah örgü bereler, çok güzel görünüyor gerçekten, ellerinize sağlık, bol satışlar dilerim! :)

Benim de emeksensin.com'da mağazam var, beklerim:
http://emeksensin.com/paperfaces

Sevgiler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...