Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

28 Kasım 2011 Pazartesi

HAFTA SONU GANİMETLERİ =) DIY-1

Bakın ben ne yaptım =)

Bunu bir çok blogda görmeniz mümkün... Kullanmadığınız atkınız artık yeleğiniz oluveriyor... Hem de on dakikada =) Ben şimdilik fotoğraflarını yayınlıyorum ama merak eden olursa ayrıntılı anlatabilirim ;) Çünkü hem pratik hem de kullanışlı oluyor... Tavsiye edebileceğim önemli DIY çalışmalarından biri... =)

Benim de ilk DIY çalışmam =)

İsterseniz bu şekilde kullanın;




İsterseniz ters çevirip bu şekilde;




Yeleğimin atkı hali =)


Atkıdan çıkardığım püsküller;





Ve yelek olarak ilk hali =)




Vallahi benden söylemesi çok da kullanışlı oldu... Böyle çalışmalar yapınca içimi bir huzur kaplıyor benim =) Değerlendirildi ya... =) Kenarda köşede çekmece, dolap beklemedi ya =)

Ohhh rahatladım vallahi =)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...