Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

4 Aralık 2012 Salı

ŞEMSİYEM ÇİÇEK AÇTI :)

Sevgili Blog takipçilerim,

Şimdi sizinle öyle bir şey paylaşacağım ki :) Eminim çok beğeneceksiniz :)

Anneciğimin bana hediyesi olan bu şemsiyeyi gördüğümde tam bir hayal kırıklığı yaşadım :) Çünkü değişik renk, ebat ve şekillerde şemsiye takıntım olduğunu herkes bilir :)

Şimdi şemsiye böyle bir şemsiye,


Ne var bunda dediğinizi duyar gibiyim :) 

Aynen ben de böyle dedim :)

Ama yağmur yağdıkça böyle çiçek açıyor,


Çok şirin değil mi?

Ben çok beğendim :)

Anneciğim buradan da tekrar teşekkür ediyorum :)


NOT: Bu şemsiyeden benim de olsun istiyorum diyorsanız benimle irtibata geçin (eddamailadress@gmail.com) hallederiz :) Çünkü bu güzellikten herkesin olsun istiyorum :) Düşünsenize yağmur damlaları vurdukça çiçek açan bir şemsiyeniz var :)


2 yorum:

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Yagmur yagdikca cicek acmasini ben sagladim deyinde kahrimdan oleyim buralarda:))
Gule gule kullan hayatim, bol yagmurlarin olsun, ciceklerinle:))

Unknown dedi ki...

ıslandıkça çiçekler beliriyor üstünde :) Teşekkür ederim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...