Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

8 Aralık 2012 Cumartesi

eDda Ne Okuyor :)

Bir önceki "eDda Ne Okuyor" postunu bir soruyla bitirmiştim hatırlıyorsanız :)

"Bakalım aramız nasıl olacak?"

Pek iyi geçinemedik sanırım :( Kitap o kadar süründü ki elimde :(

Kitabı yarım bırakmamak gibi bir huyum olduğu için ben nereye kitap oraya!

Sonunda ayrılmaya karar verdik :)


Bana göre bir kitap değildi diyebileceğim sadece :(

Şimdi ise bu kitapla serisini tamamlayacağım, aslında bir günlük olan Dizüstü Edebiyat Serisinin kitaplarından olan Pucca serisinin son kitabını okuyorum :)

Bu kız beni çok eğlendiriyor :)

İlk kitabı: Küçük Aptalın Büyük Dünyası


Kitabı iki günde bitirmiştim :)

İkinci kitabı: Ve Geri Kalan Herşey


Bu kitapta da çok eğlenmiştim :)

Üçüncü kitap: Allah Beni Böyle Yaratmış



Eğlenmeye hazırım diyorum ;)




Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...