Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

4 Mart 2013 Pazartesi

KELEBEĞİN RÜYASI =)

Huuuu huuuuu ;)

Gittim evet gittim =) 

Israr ediyorum siz de gidin =)

Nasıl mutluyum, nasıl sevinçliyimmmmm =)

Kıvanç Tatlıtuğ, Mert Fırat, Belçim Bilgin, Farah Zeynep Abdullah veee Yılmaz Erdoğan artık benim gözümde bambaşkalar...

Hepsinin oyunculuğuna ayrı ayrı hayran kaldım =)

Kıvanç Tatlıtuğ'u oyunculuğu ve Mert Fırat'ı hepsini ama hepsini ayrı ayrı tebrik ediyorum =)


İzlenilesi bir film diyorum başka da bir şey demiyorum =)

Tabi ki filmde gözüme takılanlar da olmadı değil =)

Mesela;

Kıvanç Tatlıtu'un çantası,

Belçim Bilgin'in tokaları,

ve

Farah Zeynep Abdullah'ın şalları =)

Yani film izlerken de rahat durmadı eDda =) hihi!!!

By ;)



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...