Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

19 Kasım 2012 Pazartesi

Alacakaranlık Efanesi:Şafak Vakti Bölüm 2

Evete evet anlaşıldığı üzere sonunda ben de Şafak Vakti Bölüm 2'ye gidenlerden oldum =)

Mutlu muyum?

Evvettttttt hem de çok =)

Şimdi bu satırları okuyan sevgili yakın arkadaşlarım;

Tamam kabul ediyorum ilk filmlerde çok fazla muhalefet olmuş olabilirim, acımasızca eleştirilerde bulunmuş ve hatta sinemaya beni sürükleyerek götürmüş de olabilisiniz =)

Ama şimdi diyorum ki; 

Ön yargı kötü bir şey :)


Bence gidin ve izleyin keyfini çıkara çıkara derim...

Vee unutmadan daha önce Jacob Black hayranı olan ben son filmde tam bir Edward Cullen hayranı olup çıktım =) 



Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...