Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

19 Kasım 2012 Pazartesi

Alacakaranlık Efanesi:Şafak Vakti Bölüm 2

Evete evet anlaşıldığı üzere sonunda ben de Şafak Vakti Bölüm 2'ye gidenlerden oldum =)

Mutlu muyum?

Evvettttttt hem de çok =)

Şimdi bu satırları okuyan sevgili yakın arkadaşlarım;

Tamam kabul ediyorum ilk filmlerde çok fazla muhalefet olmuş olabilirim, acımasızca eleştirilerde bulunmuş ve hatta sinemaya beni sürükleyerek götürmüş de olabilisiniz =)

Ama şimdi diyorum ki; 

Ön yargı kötü bir şey :)


Bence gidin ve izleyin keyfini çıkara çıkara derim...

Vee unutmadan daha önce Jacob Black hayranı olan ben son filmde tam bir Edward Cullen hayranı olup çıktım =) 



3 yorum:

Unknown dedi ki...

ben bu filme gitmeyi çok istiyorum inşallah müsait bir vakit ayarlayabilirim

Nilgün Komar dedi ki...

bende ilk bölümü izlemeden önce arkadaşlarım kurtlar vampirler falan dedilerdi ama çok korkunç değil diye de teskin ettiler çok farklı dediler çünkü ben korku filmi izleyemem! ama alacakaranlık ilk bölümü sanırım üç kere izledim sonrakileri izlemek içinde çok çaba sarfettim sinema da değil ama evde izledim hepsini şimdi bu yenisini bekliyorum :)

Unknown dedi ki...

Bence gidin hanımlar ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...