Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

11 Haziran 2012 Pazartesi

PENGUENİME ANLAMLI DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ ^_^

5 Haziran en yakın arkadaşlarımdan birinin doğum günüydü =)

Sevgili Arzu'ya yani nam-ı diğer Penguen'e anlamlı bir hediye vermek istedim ^_^

Ellerimle hazırladığım bu anahtarlığı görünce çok sevdi =)


Ben de sevmesini sevdim =)

İnsanların hayatında bazı özel insanlar vardır ya işte Arzu'da benim hayatımdaki o önemli insanlardan birisi =))

Güle güle kullan Penguen O_o

İşte paketlendi ve gidiyor =)


Seni seviyorum arkadaşım =)

Ayrıca bu şirin Pengueni haftanın cicisi ilan ediyorum =) 

Siz de bu şirin penguenden isterseniz ben buradayım =)

İşlerimin yoğunluğu sebebiyle bugüne kadar yayınlayamadım =( Kısmet bu güneymiş =)
Şirin ama di mi?

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...