Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

22 Şubat 2012 Çarşamba

gezgo'lanmak =)

Sevgili nimo sayesinde tanıştığım gezgo.com'la bu kadar sık görüşeceğimi asla tahmin etmezdim =) 

Tabi beni maddi olarak biraz yorduğu kesin O_o 

Şaka bir tarafa ben hem bu kadar hızlı hem de bu kadar ciddi bir internet alışverişi daha önce yapmamıştım diyebilirim =)

Bunlar benim geçen hafta aldığım gezgo ürünleri =)


34,99.- TL 


49,99.- TL

59,99.- TL


Görüldüğü gibi fiyatlarda oldukça uygun =) 
Eeee böyle olunca durum ortada bir hafta içinde üç tane çizme sahibi oluveriyorsunuz benim gibi O_o



gezgo.com'a buradan kolaylıkla ulaşabilirsiniz =) bence bir bakın derim ;) 
gezgo.com dünyasına sizde buyrun =)





1 yorum:

Venüsün Dünyası dedi ki...

Gezgoya bende bakayım o zaman bi :P

http://amareteipsum.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...