Dünya Hayallerinizden Büyük Olamaz... Hayal gücümün sınırlarını genişlettiğim Bloğuma,

By eDda Handmade'a Hoşgeldiniz (=

SADE VE SADECE SİZE =)

24 Ekim 2011 Pazartesi

NELER OLUYOR BİZE?


Dün nasıl bir güne uyanacağını bilmeden uyandı Ülkem... Biz daha şehitlerimizin acı kaybını atlatamadan bir de Van depremi yıktı Ülkemi... Depremin şiddeti 7.2 idi, peki ya son iki haftadır Ülkemdeki depremin şiddeti kaçtı?
Ülkemin üzerinde kara bulutlar dolaşıyor... Şimdi herkesi vicdanıyla hesaplaşmaya bırakıyorum...
Buraya farklı bir fotoğraf koyabilirdim... Mesela yıkılmış bir ev, ağlayan bir çocuk... Ama 1999 Gölcük depremini bilen biri olarak bu görüntüleri görmek değil, yaşamak değil, düşünmek bile zor gelirken bana başkalarına göstermek istemedim...
Van'daki depremzedelere yardım için birkaç not düşüyorum sizlere...
1) MNG Kargo ücretsiz gönderim yapıyor
2) 2868'e boş mesaj atarak Kızılay'a 5 TL yardımda bulunabiliyorsunuz
3) 2930'a Akut yazıp mesaj gönderirseniz Akuta 5 TL yardımda bulunmuş oluyorsunuz...

Depremde ölen vatandaşlarımıza Allah'tan Rahmet, yakınlarına ise Başsağlığı diliyorum...

ÜLKEM SANA İSE; HUZURLU GÜNLER...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...